Pirmą kartą į vieną Forum One sceną susirinks per 15 pasaulinių vizionierių, verslo lyderių ir žinomiausių prekės ženklų kūrėjų.
Spalio 23-25 dienomis vyksianti FORUM ONE – didžiausia verslo ir lyderystės konferencija Vidurio Europoje, skirta tobulėjantiems ir esantiems žingsniu priekyje. 3 dienos, daugiau nei 15 nenuginčijamą tarptautinį autoritetą turinčių pranešėjų, per 5000 dalyvių iš 8 Europos šalių ir neprognozuojama daugybė patirčių, idėjų, įžvalgų, kurias turi išgirsti kiekvienas atvirai mąstantis šiandienos specialistas ir verslininkas. Pristatome tris Forum One pranešėjus, Setho Godiną, Beną Saundersą ir Keną Schmidtą.
Kaip būti išskirtinai nepakeičiamam: Žmonės. Kompanijos. Produktai.
„Jei Setho Godino nebūtų, mums tektų jį išrasti,“ – yra sakęs „Fast Company“ įkūrėjas Alanas Webberis. Ir jis nei kiek neperdeda: ryškiausias rinkodaros ir verslo mąstytojas Sethas Godinas ne tik metai iš metų generuoja įkvepiančias idėjas, bet ir neįtikėtinai efektyviai jas skleidžia visame pasaulyje. Štai kodėl tiek daug rinkodaros profesionalų ir verslo lyderių S. Godiną vadina didžiausią įtaką jų mąstymui padariusiu vizionieriumi pasaulyje, o „American Way Magazine“ jį titulavo „Geriausiu JAV rinkodarininku“.
Energingu stiliumi kalbančio Setho mintys surašytos ne tik septyniolikoje pasauliniais bestseleriais tapusių knygų, išverstų net į 35 kalbas, bet ir tūkstančius įrašų skaičiuojančiame asmeniniame tinklaraštyje, kurį kritikai vadina pačiu skaitomiausiu vieno žmogaus tinklaraščiu pasaulyje. Lietuvos skaitytojams Sethas pažįstamas iš lietuviškai išverstų jo knygų „Purpurinė karvė“ ir „Visi pardavėjai yra melagiai“.
Smalsus, provokuojantis ir niekada nestovintis vietoje: tai žmogus, kuriam svarbu ne tik generuoti idėjas, bet ir efektyviai jas skleisti. „Nuolat sau užduodu klausimą: ką galėčiau įkvėpti šiandien, kad tas, kurį įkvėpsiu, po ketverių metų būtų man dėkingas?“, – sako apie save S. Godinas.
Portalas „Successful Meetings“ išrinko Sethą vienu įtakingiausių 21-ojo amžiaus pranešėjų: jam yra tekę kalbėti milijonams žmonių tarptautinėse konferencijose ir šimtuose įvairiausių kompanijų – nuo „Disney“, „Cadillac“, iki „eBay“, „Google“ ar „Microsoft“.
FORUM ONE 2014 tema „Nepakeičiamieji“ yra įkvėpta didžiausio populiarumo sulaukusios S. Godino knygos „Linchpin: Are You Indispensable?”, kurioje autorius įžvalgiai kalba apie fundamentalius šiuolaikinės ekonomikos pokyčius, vis didėjančią konkurenciją darbo rinkoje ir žaidimą pagal naujas taisykles – kur laimi nepakeičiamieji.
Jei jūs dvejojate, žengti lemtingą žingsnį ar ne, pradėti naują verslą arba pakeisti veiklos kryptį, išgirdę Beną Saundersą, apsispręsite akimirksniu. Juk tai žmogus, kuris nedvejodamas pakartojo mirtiną R. Skoto lenktynių su R. Amundsenu žygį į Pietų Polių, taip pasiekdamas žmogaus, ilgiausiai vieno keliavusio Arktyje, rekordą.
Benas – ne eilinis garbėtroška, pramuštgalvis ir adrenalino fanatikas, o „Land Rover“ prekės ženklo ambasadorius, kovotojas už aplinkos išsaugojimą ir neįtikėtinai įkvepiantis pranešėjas, TED bendruomenėje vienbalsiai vadinamas „meistrišku pasakotoju“. Pagrindinė žinia, kurią Benas savo pavyzdžiu nori perduoti kiekvienam, yra raginimas labai gerai apgalvoti, kaip norite praleisti tą trumpą laikotarpį, kurį praleisite šioje planetoje. Tai negali neįkvėpti keistis, judėti į priekį, rizikuoti ar siekti svajonių.
Klientų rokenrolas. Kaip kurti tokius santykius, kad klientai trokštų išsitatuiruoti jūsų prekės ženklą
Į pasaulinę motociklų korporaciją „Harley-Davidson“ Kenas Schmidtas atėjo didžiulių išbandymų metu, kai kompanijoje vyravo sumaištis ir nežinia. Nuo 1990-tųjų, tapęs „Harley-Davidson“ komunikacijos vadovu, Kenas sugrąžino legendinių motociklų ženklui išskirtinumo spindesį ir pavertė juos trokštamiausiais pasaulyje.
Jau vadovaudamas rinkodaros įmonėms „VSA Partners“ ir vėliau „Ken Schmidt Company“, Kenas tapo vienu paklausiausių ir laukiamiausių pranešėjų tiek verslo kompanijų, tiek mokslo įstaigų auditorijose. Kiekvienas jo pranešimas – unikalus ir intriguojantis: kalbėdamas apie konkurencingumą, naujos kompanijos kultūros diegimą ar neįprastus būdus klientams pasiekti, Kenas kaskart pasirenka netikėtus, nenuspėjamus rakursus.
Tai atspindi ir K. Schmidto deklaruojama filosofija: „Niekada nedarykite to, ko iš jūsų tikisi: būkite išskirtiniai ir nesivaržykite mėgautis tuo išskirtinumu“.
FORUM ONE 2014 dalyviams Kenas Schmidtas kalbės apie netradicinius būdus klientų lojalumui ugdyti, dalysis įžvalgomis, kaip pirkėją paversti savo prekių ženklo ambasadoriumi bei kaip įveikti „mažos kainos medžiotojų“ mentalitetą. Ir kaip tai daryti pačiu tikriausiu „Harley-Davidson“ stiliumi!
Forum One konferencija vyks „Siemens arenoje” ir „Litexpo“ rūmuose.
Daugiau informacijos: www.ForumOne.lt
Su ISIC pažymėjimu bilietas tik 197 Lt*
Daugiau informacijos apie bilietus.
*Studentai su DNB STUDENT bilietu galės dalyvauti tik 23-24 d. renginiuose.